خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/04 - 14:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مقتدایی مطرح کرد:

تاسیس فراکسیون‌های توسعه روستاها و حمایت از کارگران و بازنشستگان در مجلس دوازدهم

نماینده مردم اصفهان در مجلس، از پیگیری برای تاسیس دو فراکسیون‌ توسعه روستاها و حمایت از کارگران و بازنشستگان در مجلس دوازدهم خبر داد و افزود: ما باید در مجلس دوازدهم در بودجه‌های سنواتی و برنامه‌های دوره‌ای موضوع روستاها را جدی بگیریم.

عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان موضوعاتی که برای توسعه حوزه انتخابیه خود در اولویت برنامه‌هایش قرار داده است، گفت: ما در مجلس دوازدهم به دنبال تاسیس تعدادی فراکسیون اثرگذار هستیم که نه تنها می‌تواند برای اصفهان بلکه برای کل کشور مفید باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تاسیس فراکسیون توسعه روستاهای کشور و فراکسیون حمایت از کارگران و بازنشستگان می‌تواند تمرکز و نقطه اتکا برای پیشبرد اهداف در موضوعات مورد نظر دو فراکسیون باشد.

وی تصریح کرد: اکنون بخش‌هایی از مشکلات کشور نتیجه بی‌توجهی به روستاها است حتی برخی از مشکلات شهرها نیز ناشی از این امر است و اگر حاشیه‌نشینی و مهاجرت‌هایی وجود دارد که زیرساخت‌های شهرها برای آنها کافی نیست ماحصل عدم رسیدگی به روستاها است بنابراین با رسیدگی به روستاها قطعا شهرها هم منتفع خواهند شد.

مقتدایی بیان کرد: ما باید در مجلس دوازدهم در این راستا در بودجه‌های سنواتی و برنامه‌های دوره‌ای موضوع روستاها را جدی بگیریم و رسیدگی به بهروزی مردم، سازندگی این مناطق و در کانون توجه و تمرکز قرار گرفتن اهداف این حوزه را در فراکسیون توسعه روستاهای کشور دنبال کنیم.

وی افزود: علاوه بر این در فراکسیون حمایت از کارگران و بازنشستگان که جمعیت قابل توجهی از کشور را می‌تواند مورد حمایت قرار دهد، رسیدگی به این اقشار در سطوح بالاتر، در عرصه برنامه‌ریزی‌ها، بودجه‌ها و نظارت‌ها در دستورکار خواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته این بدان معنا نیست که بقیه بخش‌ها و اقشار را فراموش کردیم چراکه قطعا مطالبات همه اقشار و اصناف دیگر را نیز پیگیری خواهیم کرد و در قالب کمیسیون‌های تخصصی از تمام ظرفیت‌های مجلس دوازدهم برای حل مشکلات کشور بهره خواهیم گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما نمایندگان هنوز مجلس دوازدهم شروع نشده، رایزنی و تشکیل جلسات با همدیگر را شروع کرده‌ایم و معتقدیم مجلس دوازدهم باید موضوع‌محور و حل‌المسائل موانع و مسائل کشور باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377590
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار